Дистанційне навчання

Презентація Іван Малкович


Презентація до уроку РМ


Дистанційне навчання
 з української мови та літератури
на період карантинних заходів






Увага! Відеоуроки 

для учнів


Шановні учні, для вас проводяться онлайн-уроки на час карантину. За цим розкладом ви можете знайти клас, канал,час трансляції. Перегляд уроків за розкладом. Раджу коротко конспектувати хід уроку.



Оновлені завдання!!!!

Дистанційне навчання
 з української мови та літератури

(18.05 - 29.05)

УКРАЇНСЬКА МОВА

клас

18.05. Узагальнення й систематизація з теми  "Займенник". Написати висловлення на лінгвістичну тему "Займенник як частина мови" (скористайтесь питаннями на с.226)
19.05. Підсумкова контрольна робота з української мови 
20.05. Повторення в кінці року. Лексикологія. Фразеологія. Виконати вправи 510, 511, 512, 5113. Виконайте завдання з теми "Фразеологія"
21.05. Словотвір. Орфографія. Виконати вправи 517, 518, 519, 523 (УВАГА: пригадуємо, що за НОВИМ ПРАВОПИСОМ пів пишемо зі словами окремо, окрім винятків)

25.05Мофологія й орфографія. Виконати вправи 524, 525, 526.
 26.05Морфологія й орфографія. Виконати вправи 528, 529, 531, 535
27.05Підсумковий урок. Вправа 536 (письмово)


клас

18.05. Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки. Перегляньте відеоматеріал, Вивчити правило на с.237. Виконати вправи 524, 526.
21.05. Вигук як особлива частина мови. Групи за значенням. Вивчити параграф 39 с. 245-246. Виконати вправи 546,547,
22.05. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. Опрацюйте матеріал "Вигук. Тренажер з правопису.". Вивчіть правила на с.247. Виконайте вправи 553,556.

Виконати завдання Підсумкової К.Р. (до 28.05.)

28.05Контрольнаробота №6. Підсумкова за ІІ семестр
28.05Узагальнення й систематизація вивченого. Виконати вправи 560, 563,564, 571
29.05Підсумковий урок. Вільне есе   "Нас чекає тепле літо"

клас

18.05.Повторення в кінці року. Словосполучення, речення. Граматична помилка. Виконати вправи 459,460, 461, 462.
19.05.Головні та другорядні члени речення. Виконати вправи 463, 464, 465.


25.05Розділові знаки у простому ускладненому реченні.Виконати вправи 472, 474, 477
26.05
Підсумковий урок "Мовознавча вікторина"

Розгадайте ребуси з укр. мови, кросворд "Антоніми",
 кросворд "Мовознавчий"

клас

18.05. Правопис складних слів. Правопис складних слів разом, через дефіс. Правопис службових частин мови. Дібрати й записати слова для словникового диктанту по даній темі (24 слова).
19.05. Букви Н і НН у різних частинах мови. Не з різними частинами мови. Виконати вправи 524, 526, 528 (письмово)
22.05. Контрольний диктант "Українська вишивка"

Виконати завдання Підсумкової контрольної роботи за ІІ семестр (до 25.05)


26.05Зб. "З вершин і низин". Духовне зростання особистості
27.05Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр
29.05Урок-підсумок

11 клас

18.05. РМ №63. Епістолярний стиль. Офіційне й неофіційне листування. Електронне листування. Дібрати по1 прикладу текстів, що належать до офіційного й неофіційного листування.
20.05. -20.05 РМ №64. Твір не на оцінку (тема у вайбері)."Лист до вчителя" (ваші думки, враження, відгуки, пропозиції щодо нашої з вами роботи протягом 280 годин спілкування у цьому році). "Лист до учня" - у вашому вайбері.
21.05. Підготовка до ЗНО. Повторити наголошення слів (форзац підручника, програма ЗНО)


25.05-29.05. Увага! Онлайн-тести у форматі ЗНО за темами (корисний матеріал з коментарями й аналізом результатів, безкоштовно й без реєстрації) "Готуємось до ЗНО"


Українська література


6 клас
19.05. Павло Глазовий - гуморист і сатирик. Гуморески "Похвала", "Кухлик". Вивчити напам'ять 1 гумореску (на вибір).
22. 05. Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр.  (виконати до 23.05. фото результатів прислати у вайбер )
26.05Література рідного краю. І.Микитенко. "Дитинство Гавриїла Кириченка"http://kotlyarenkonatali.blogspot.com/2015/09/blog-post_6.html
29.05.Підсумковий урок. Завдання на літо: прочитаити повість І.Франка "Захар Беркут",  повість М.Стельмаха "Гуси-лебеді летять", повість О.Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили"

клас

19.05. Художні засоби, ліризм поезій А.Малишка. Вивчити напам'ять 1 поезію А.Малишка (на вибір). 
22.05. Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр (виконати до 28.05)



26.05Література рідного краю. Поезія Н.Купчинської
29.05
         Підсумковий урок .
 Завдання на літо: прочитати 
драму І.Карпенка-Карого
 "Сто тисяч", повість 
Н.Бічуї "Шпага 
Славка Беркути".

клас

18.05. Контрольний твір за вивченими творами на одну з тем: "Добро і зло в сучасному світі" (за повістю Ю. Винничука "Місце для дракона"), "Доля яскравої особистості у суспільній неволі" (за повістю В.Дрозда "Білий кінь Шептало"), "Поетизація першого почуття у повісті В.Чемериса "вітька +Галя...""
21.05. Література рідного краю. Борис Ревчун - письменник, гуморист. Читати "Усякі думки в чотири рядки"



25.05Повторення відомостей з теорії літератури. Повторити відомості на с.251-252.
28.05
Підсумковий урок "Вікторина кросвордів"

клас

19.05. Колоритні характери  в повісті. Українська ментальність. Переглянути виставу "Кайдашева сім'я"
20.05. Іван Франко-письменник, учений, громадський діяч, перекладач. перегляньте навчалне відео "І.Франко.Не/каменяр", "Іван Франко", "С.Вокарчук про І.Франка". Законспектуйте 10-15 фактів про І.Франка, які вас вразили найбільше.
22.05. "Каменярі", "Ой ти, дівчино, з горіха зерня".   Аналіз вірша

Виконати Підсумкову К.Р. за ІІ семестр. (до 27.05)


25.05Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр
26.05РМ №29. Ділові папери. Автобіографія. Резюме.Опрацювати матеріал підручника на С.254-258. написати автобіографію.
29.05Підсумковий урок. "Лист до вчителя" (відгуки, пропозиції, враження, думки тощо )



11 клас

19.05. Підготовка до ЗНО, Підготовка до ЗНО. ЗНОву ЗНО (інтерактивні вправи з укр літ)
20.05.Підготовка до ЗНО. Переглянути програму ЗНО з української літератури. Напишіть, які твори, на вашу думку,  потребують повторного опрацювання. Працюємо у режимі: ви задаєте питання - я відповідаю. Починаємо з УНТ.
21.05. Приклади з літератури для написання власного висловлення  (повторення)
22.05. Жанри творів, винесених на ЗНО: таблиця (повторення)

25.05-29.05. Увага! Виконуємо онлайн-тести у форматі ЗНО за темами (корисний матеріал з коментарями й аналізом результатів, безкоштовно й без реєстрації) "Готуємось до ЗНО"



Дистанційне навчання
 з української мови та літератури

(12.05 - 15.05)

УКРАЇНСЬКА МОВА



клас

12.05-13.05. РМ №22-23. Написати есе (твір-роздум) світоглядного характеру  на одну з тем: 1. "Все починається в житті з малого..." 2. "Що принесе нам тепле літо " 3. "Переваги й недоліки дистанційного спілкування". Обсяг твору не менше півтори сторінки (фото переслати мені у вайбер)



                                 7 клас
14.05. Правопис часток не і ні з різними частинами мови. Перегляньте відеоматеріал "Написання не з різними частинами мови". "Не і ні з різними частинами мови". Опрацювати  матеріал параграфа 38. Виконати вправи 531, 533,535
15.05.Правопис часток не і ні з різними частинами мови. Повторити матеріал попереднього уроку. Виконати вправи 536, 538, 539, 541.

                                 8 клас
12.05.Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр.Виконати завдання контр. роботи до 14.05.

                                 9 клас

12.05. Дієслово й його особливі форми. Правопис особових закінчень дієслів.  Виконати вправи 518, 519, 520. Перегляньте відеоурок "Дієприкметник", зробіть короткий запис почутого. перегляньте відеоурок "Дієприслівник", зробіть короткий запис.  Виконайте тестові завдання1,  тестові завдання 2
15.05. Правопис прислівників. Написати самодиктант на с. 251, виконати вправу 521, Переглянути відеоурок "Правопис прислівників", "Колоритні прислівники.



                                                                    11 клас

13.05. РМ №61Стаття до журналу чи шкільного сайту "Переваги й недоліки дистанційного навчання".
14.05. РМ №62. Основні ознаки конфесійного стилю (старослов'янізми, інверсія). Записати в робочий зошит 2 тексти конфесійного стилю (до 0,5 сторінки)


Українська література

6 клас


12.05. Степан Руданський. Співомовки - унікальне явище у світовій літературі. "Добре торгувалось", "Запорожці у короля". Виразне читання співомовок. Конспект матеріалу на с.247-248. Виконати завд. 1-3 на с.249 (письмово).
15.05. Павло Глазовий - гуморист і сатирик. Гуморески "Еволюція", "Найважча роль", "Заморські гості". Виразне читання гуморесок. Дати розгорнуту відповідь на питання "Чому для людини важливо мати почуття гумору?" (письмово). Тисни тут  і слухай гуморески П.Глазового.


                                 7 клас
12.05. А.Малишко- віідомий український поет. Пісні на слова А.Малишка, що стали народними. "Пісня про рушник" вивчити напамя'ть. Опрацювати матеріал підручника с.279-280. Виписати народнопоетичні образи із "Пісні про рушник".
15.05. Найвищі духовні цінності у вірші "Чому, сказати, й сам не знаю...". Виразне читання віршів. 

Виконати завдання підсумкової контрольної роботи  до 22 .05.

                                    8 клас
14.05. Образи Вітьки Горобця, Федька Котогорошка, Галі Козачок у повісті "Вітька+Галя...". Зробити письмову характеристику одного з героїв повісті (на вибір).

Виконати завдання Підсумкової контрольної роботи з української літератури до 18.05!!!


                                  9 клас

12.05. В.Самійленко. "Не вмре поезія". Ю.Федькович,балада  "Добуш", "Сокільська княгиня", "Стрілець". Читати твори "Сокільська княгиня", "Добуш", "Стрілець" , "Не вмре поезія". Літературний паспорт 2 творів на вибір (письмово)
13.05. Українська проза ІІ пол. ХІХ ст.Іван Нечуй-Левицький. Життя митця і його творчість. переглянути навчальне відео "Іван Нечуй-Левицький"Читати "Кайдашева сім'я"
15.05.  "Кайдашева сім'я" - соціально-побутова повість. Реалізм твору, вічні проблеми. Аналіз повісті.
                                                                    

                                  11 клас

12.05. Література рідного краю. Олександр Жовна-письменник, кіносценарист. переглянути фільм "Партитура на могильному камені".
13.05. В.Панченко, Л.Куценко. Короткі автобіографічні відомості у формі конспекту.
14. 05. Підготовка до ЗНО. Дуже хороший матеріал до підготовки до ЗНО "Готуйся сам"
15.05.Підготовка до ЗНО. ЗНОву ЗНО (інтерактивні вправи з укр літ)






Дистанційне навчання
 з української мови та літератури

(27.04 - 08.05)

УКРАЇНСЬКА МОВА



6 клас

27.04.Відмінювання займенників. Заперечні займенники. виконайте вправи з українського правопису "Займенник". Здійсніть самоперевірку. Вивч. п. 43, с. 216-217, виконайте впр. 486, 487.
28.04. Неозначені займенники. Написання неозн. займенників. Вивч. п. 43, с. 218, вправи 490, 491.
29.04. Присвійні займенники. Вивч. п. 44, с. 220-221. Вправи 497, 498, 501 (письмово).
04.05. Вказівні займенники. Вивч. п. 45,с.223. Вправи 502, 503 (письмово).
05.05. Означальні займенники. Вивчити правило на с. 224. Вправи 505, 506,508.  Скористайтесь тренажером з українського правопису "Відмінювання займенників"
06.05. Написання займенників із прийменниками окремо. Дати письмові відповіді на питання на с. 226.
07.05. Самостійна робота з теми "Займенник". 

7 клас
30.04. Частка як службова частина мови. Опрацювати правила на с. 232-233. Виконайте вправи 513,515,517. Перегляньте відеоурок "Частка"
04.05.Частка як службова частина мови. Вивчити правила параграфа 37. Виконати вправи 519,520. Перегляньте відеоурок "Частка"
07.05-08.05. РМ № 19-20. Контрольний докладний переказ тексту-роздуму дискусійного характеру. Прочитайте текст "Чи потрібно мистецтво спілкування",  складіть план, напишіть детальний переказ.

                                8 клас
21.04-27.04. РМ № 17-18. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, краєвиду з вікна тощо) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі. Скористайтесь підказкою на с. 188-189, зразок тексту-опису можете знайти також на с. 221. Пам`ятка "Як писати твір-опис місцевості"
28.04. Відокремлені уточнювальні члени речення. Відокр. уточнювальні обставини. Перегляньте відеоурок "Відокремлені уточнювальні члени речення". Опрацювати п. 38, с. 248. Виконати вправи 448,447 (письм.)
04.05. Відокремлені уточнювальні члени речення. Уточнювальні прикладки.Опрацювати п. 38, с.249,вправи 452,454, 455. Тренажер з правопису "Відокремлені члени речення"
05.05. Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Речення з відокремленими членами". Повторити відомості п. 34-38, письмові короткі відповіді на пит. 1-11 с.253. Виконати тестові завданн "Відокремлені члени речення" (підготовка до к.р.)

                                   9 клас
27.04. Уживання знака м`якшення, апострофа. Опрацювати матеріал за посиланням "Тренажер з  правопису 1",  "Тренажер з правопису 2, "виконати для самоперевірки подані там вправи. Виконайте завдання "Орфографічного практикуму"
28.04. Слово і його лексичне значення. Групи слів за значенням, походженнямі використаням (https://webpen.com.ua/pages/vocabulary/synonyms.html,  https://webpen.com.ua/pages/vocabulary/homonyms_and_paronyms.html,  https://webpen.com.ua/pages/vocabulary/homonyms_and_paronyms.html,     https://webpen.com.ua/pages/vocabulary/obsolete_words_and_neologisms.html,  https://webpen.com.ua/pages/vocabulary/idiom_and_phraseological_expressions.html ). Виконайте тестові завдання "Лексикологія" на оцінку. Вправи 480, 484, 481.
04.05. Значущі частини слова. Основні способи словотвору. Опрацювати матеріал "Правопис складних слів""Правопис слів з пів, полу, напів" (за НОВИМ правописом!!!!),  "Правопис складноскорочених слів". Виконайте тестові задання "Морфеміка. Словотвір", Вправи 494, 495, 497.
05.05. Частини мови. Іменник: граматичні категорії, відмінювання. Виконайте тестові завдання. Повторити теоретичні відомості за посиланням  https://webpen.com.ua/index.html#exercises (блок ІІІ. Морфологія і правопис, розділ ЗМІНЮВАНІ ІМЕННІ ЧАСТИНИ МОВИ.ІМЕННИК). Вправи 500, 501,503.
08.05. Правопис прикметників, числівників, займенників. Повторити теоретичні відомості за посиланням  https://webpen.com.ua/index.html#exercises (блок ІІІ. Морфологія і правопис, розділи Прикметник, Числівник, Займенник). Вправи 506, 507, 508
12.05. Повторити відомості попереднього уроку. Виконати вправи 510,511.

                                    11 клас

27.04. Прислівник. Ступені порівняння прислівників. Опрацювати відповідний матеріал за посиланням https://webpen.com.ua/index.html#exercises (блок ІІІ. Морфологія і правопис, розділ Незмінювані частини мови. Прислівник.), виконайте запропоновані там завдання. Виконайте вправи 382, 383.
29.04.-29.04. РМ №58-59. Контрольний твір-роздум на професійну тему (вибір професії, яка професія сьогодні є престижною і високооплачуваною, заняття до душі тощо)
30.04. Правопис прислівників, прислівникових сполук. Опрацювати відповідний матеріал за посиланням https://webpen.com.ua/index.html#exercises (блок ІІІ. Морфологія і правопис, розділ Незмінювані частини мови. Прислівник.), виконайте запропоновані там завдання. Виконайте тестові завдання "Прислівник"
04.05.Правопис прийменників, сполучиків. Опрацювати відповідний матеріал за посиланням https://webpen.com.ua/index.html#exercises (блок ІІІ. Морфологія і правопис, розділ Службові частини мови. Прийменник. Сполучник.). Виконайте впр. 384, 385, 386.
06.05.Правопис часток. Частки не, ні з різними частинами мови. Вигук. Опрацювати відповідний матеріал за посиланням https://webpen.com.ua/index.html#exercises (блок ІІІ. Морфологія і правопис, розділ Службові частини мови.Частки. Вигук. Вправи 387, 388, 389.
07.05. Підсумкова контрольна робота №6. Підсумкова КР з укр мови 11 клас (посилання активне до 12.05.)

Українська література
6 клас
28.04. Гумористичні твори. Леонід Глібов - поет, байкар. Байка "Щука".  Опрацювати с. 233. Виразне читання байки.  Конспект с. 236.
05.05. Байки "Муха і Бджола , "Жаба й Віл". Виразне читання байок. Виконати письм. завдання  1-10 на 240-241 (короткі письм. відповіді)
08.05. РМ №4. Написання власної байки (або кіносценарію до прочитаної байки). Написати власну байку (прозову чи віршовану, можна використати такі алегоричні образи: Заєць і Черепаха, Чорна фарба і Кольорові фарби, Мурашка і Віл, Вода і Вогонь та ін.)


                                      7 клас
28.04. Іван Сила - утілення непереможного духу українського народу. Дочитати повість. Виконати письм. завдання на 1-10 с. 261-262
05.05. Морально-етична проблематика твору. Перегляньте презентацію "Іван Сила (Іван Фірцак)"
08.05. РМ №3. Написання вітального слова на честь непереможного українця - Івана Фірцака (або створення власної історії з головним героєм Іваном Силою).

                                      8 клас
27.04. Алегоричність образів Дракона Грицька, Пустельника та князя. Перегляньте буктрейлер до повісті "Місце для дракона", висловіть свої міркування щодо прочитаного й побаченого у формі вільного есе.
30.04. ПЧ №4. Оксана Думанська "Школярка з передмістя". Прочитати скорочено. скласти й записати 3 проблемні питання до повісті.
04.05. В.Чемерис. Гумористична повість "Вітька+Галя...". Перегляньте буктрейлер до повісті "Вітька+Галя.... Прочитайте с. 208-219. або скористайтеся аудіокнигою. Виконайте домашнє завд. 1,2 на с. 220.
07.05. Життяі пригоди школярів із села Великі Чаплі. Дочитайте повість. Виконайте домашнє завд. 1,2 на с. 250.


                                     9 клас
28.04. Позакласне чит. №8. Марко Вовчок. "Народні оповідання" (почит. 2 оповідання на вибір, письмово переказати коротко сюжет одного з них, вказати тему та осн. думку твору). Читати оповідання "Козачка" , "Максим Гримач"
29.04.Контрольна робота №7. П.Куліш, Марко Вовчок. Виконайте завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=496792  
05.05. Українська поезія ІІ пол. ХІХ ст. М. Старицький-драматург, поет,театр. діяч. Поезії "Не захвати солодкого зомління", "Ніч яка місячна..."  ("Виклик"). Переглянути презентацію "Виклик". Опрацювати теоретичний матеріал про М.Старицького за посиланням wikipedia.

УВАГА! Хто першим дасть відповідь на питання, отримає +2 бали за цей урок: у якому художньому фільмі прозвучала пісня на слова М.Старицького  "Виклик", ставши одним із ключових моментів картини? (відповідь у вайбер)

06.05-06.05. П.Грабовський. "Справжні герої", "До Н.К.С.". Опрацювати матеріал підручника (короткий конспект). Виразне читання поезій. Літературний паспорт однієї на вибір. 


                                    11 клас
28.04. Оксана Забужко. Повість- притча "Казка про калинову сопілку".   Опрацювати матеріал підручника с. 245-246.(конспект)
29.04. Сергій Жадан  Роман "Ворошиловград". Часові простори, персонажі роману. Опрацювати с. 239-240. 
30.04. Марія Матіос. "Майже ніколи не навпаки" - сімейна сага в новелах. опрацювати с.235-236. Переглянути виставу "Солодка Даруся" (за мотивами твору М.Матіос)
05.05. Підсумкова контрольна робота №8. Тест у форматі ЗНО (посилання активне до 08.05.)
06.05. Софія Андрухович. "Фелікс. Австрія." - бестселер по-галицьки, урбаністичний психологічний роман. Особливості оповіді. Опрацювати с. 247-248.
07.05.Драматургія. О. Ірванець . "Маленька п'єса про зраду". Жанр антимюзиклу, алюзії твору. Опрацювати с. 248-249. Виконати завд 1-12 на с. 250-251
08.05. Центральна тема твору - розгляд феномену зради на всіх життєвих рівнях. Виконати завд. 13-24 на с. 251-252.
12.05. Читацький практикум. "Ключі" до прочитання творів сучасної літератури різних жанрів. Словник термінів і понять (повторення відомостей з теорії літератури) на с.253-255






Дистанційне навчання
 з української мови та літератури

(21.04 - 24.04)

УКРАЇНСЬКА МОВА


6 клас
21.04. Розряди займенників за значенням.Відмінювання займенників.Вивчити таблицю на с. 207, опрацювати  п.41, вправи 469, 470, 472, 475. Перегляньте відео "Розряди займенників за значенням"
22.04. РМ №20. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму на тему "Що я роблю для здійснення своєї мрії" ( або "Що в житті головніше - впевненість і наполегливість чи скромність"). Скористайтесь підказкою "Як написати твір-роздум"
23.04. Відмінювання займенників. Опрацювати правила  п. 42, виконати вправи 480, 482 (письмово), 483. 


                             7 клас
23.04. РМ №18. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю дискусійного характеру. Опрацювати матеріал підручника на с. 133-134, виконати письмово УСІ завдання вправи 269.
24.04. Сполучник. Правопис сполучників. Опрацювати матеріал підручника на с. 226-230, виконати вправи 499, 504, 508, 510. Перевірте свої знання за тестом "Сполучник".

                           8 клас
21.04. РМ № 17-18. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, краєвиду з вікна тощо) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі. Скористайтесь підказкою на с. 188-189, зразок тексту-опису можете знайти також на с. 221. Пам`ятка "Як писати твір-опис місцевості"

                            9 клас
21.04. Типи орфограм. Основні орфограми в префіксах, суфіксах. Виконайте вправи 471, 474. Повторіть теоретичні  відомості про написання префіксів і суфіксів за посиланням. Перегляньте відеоматеріл "Написання префіксів", "Правопис префіксів" (виконайте тестові завдання для самоперевірки).
24.04. РМ №27. Оповідання на самостійно обрану тему (письмово). Опрацювати матеріал на с. 244-245.

                             11 клас
22.04. Дієслово. Перегляньте відео "Дієслово та його форми". Виконайте вправи 379, 380. Перевірте свої знання тестовим завданням "Дієслово"
23.04. Дієприкметник, дієприкметниковий зворот. Дієприслівник. Дієприслівниковий зворот. Перегляньте відеоурок "Дієприкметник", зробіть короткий запис почутого. перегляньте відеоурок "Дієприслівник", зробіть короткий запис. Виконайте вправу 381. Виконайте тестові завдання1,  тестові завдання 2


                           УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА



                                 6 клас
21.04. -24.04. Контрольна робота №5. Письмовий твір на тему "Дружба, добро, краса - основа життя людини на землі" (за прочитаними творами В.Нестайка, Я.Стельмаха, Л.Ворониної)


          7 клас
21.04. Олег Ольжич. Поезія "Захочеш - і будеш". Олена Теліга "Сучасникам", "Радість". Виразне читання поезій. літературний паспорт одного з віршів (на вибір, письмово)
24.04. Олександр Гаврош. "Неймовірні пригоди Івана Сили". Читати повість. Переглянути фільм "Іван Сила"



                               8 клас
23.04. Юрій Винничук. Повість-казка "Місце для дракона". Прочитати с.187-194. Виконати завдання 1-10 на с. 195 (короткі письмові відповіді)


                               9 клас
21.04.-22.04. Життя і творча діяльність Марка Вовчка. Повість "Інститутка". Переглянути відеоматеріал "Марко Вовчок в українській, російській та французькій літературі". Аудіокнига "Інститутка" (прослухати або прочитати в повному обсязі). 

24.04. Образи персонажів у повісті. Проблематика. Опрацювати матеріал підручника (короткий конспект). Виконати тестові завдання. 

                              11 клас
21.04. Проза. Есе. Галина Пагутяк. "Зачаровані музиканти"- роман-феєрія. Містичні й міфологічні алюзії в романі. Зробити конспект с. 241-242. Виконати завдання 7 на с.242 (письмово). Щоб прочитати уривки роману,тисніть ТУТ.
23.04. Мирослав Дочинець. "Криничар". Зробити короткий конспект с. 243-244.
24.04. Юрій Андрухович. Прочитати есе "Shevchenko is OK", зробити нотатки, висловити свої враження про твір (письмово).

Додаткове завдання:
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО. ТЕСТ "МОРФОЛОГІЯ" (на оціінку)





Дистанційне навчання
 з української мови та літератури

(13.04 - 17.04)

УКРАЇНСЬКА МОВА

6 клас
13.04. Узагальнення й систематизація з теми "Числівник". Повторити параграфи 37-39. Виконати вправу 457, 464 (письмово).
Виконайте завдання "Фразеологізми з числівниками"
Виконайте вправу "Знайди пару"
Тренувальна вправа "Котра година?"

14.04. Контрольна робота №8 за темою "Числівник". Дайте повні письмові відповіді на запитання на с. 205 (запитання й завдання для самоперевірки)

15.04. Займенник як частина мови.Опрацюйте параграф 40 (с. 206). Виконайте вправу 465 (письмово). Перегляньте екпрес-урок "Займенники ви,Ви"

7 клас

16.04. Напишіть аудіодиктант з тем "Прислівник", "Прийменник". Диктант "Гніздо" (пишіть уважно й розбірливо, надішліть для перевірки)

17.04. Сполучник як службова частина мови. Опрацювати параграф 36 (с. 220-224), виконати вправи 487, 490, 492. Перегляньте навчальне відео "Сполучник як частина мови"


8 клас

13.04. Відокремлені прикладки. Опрацювати матеріал параграфа 35 (с. 233-235). виконати вправи 414, 415, 417, 420. Виконати тестові завдання "Відокремлені означення. Відокремлені прикладки"

14.04. Відокремлені додатки. Опрацювати матеріал параграфа 37 (с. 245-247) . Виконати вправи 440, 441, 443, 445. Закріпіть вивчений матеріал, переглянувши презентацію "Відокремлені члени речення. Відокремлені додатки"


9 клас

13.04. Контрольна робота №7. Складне багатокомпонентне речення. Лінгвістика тексту. Виконати тестові завдання на визначення рівня навчальних досягнень з тем "Лінгвістика тексту",       "СР з різними видами сполучникового й безсполучникового зв`язку"

14.04. РМ . Ділові папери.Заява.Опрацювати матеріал на с. 254, 255, законспектувати. Виконати вправу 531 (письмово). 

17.04. Узагальнення й систематизація вивченого у 5-9 класах. Звуки мови, знаки письма. Вимова голосних і приголосних звуків.Повторити відомості з фонетики. Виконати вправи 467, 468, 469. Записати самодиктанти на с. 241. (усі орфограми підкреслювати!!!)


11 клас
13.04. Відмінювання займенників. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням "Відмінювання займенників", перегляньте  та запам`ятайте навчальний матеріал "Займенник"
Виконайте вправи 376, 377,378 (письмово)

15.04.- 16.06.  Відеоурок:

Прикметник. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української мови"

 Ступені  порівняння якісних прикметників.   
Числівник. 
1. Узгодження числівників з іменниками
2.Узгодження числівників з іменниками.
3. Відмінювання числівників.  
4. Відмінювання числівників
Виконайте тестові завдання "Числівник" (на оцінку)
Виконайте тестові завдання "Прикметник"(на оцінку)
Виконайте вправу 375 (письмово)

Для самоперевірки:
Виконайте завдання "Фразеологізми з числівниками"
Виконайте вправу "Знайди пару"

Тренувальна вправа "Котра година?"



Українська література



6 клас


14.04. Леся Воронина. Фантастична повість "Таємне товариство боягузів..." Читати повість с. 186-200. Виконати завдання 1-8 на с. 200-201 (письмово). 
17.04. Леся Воронина. Фантастична повість "Таємне товариство боягузів..."Читати повість с. 201-216. Завдання 10-12 на с. 216 (письмово). Вказати 5 визначальних рис характеру головного героя Клима Джури (письмово)


7 клас
14.04. Прочитати новелу Л.Пономаренко "Гер переможений". Опрацювати літературознавчий термін "новела". Скласти 12 тестових питань за змістом твору, вказавши правильні відповіді.  

17.04. Виконайте в робочих зошитах завдання контрольної роботи за темою 
"Ти знаєш, що ти - людина". 


8 клас
13.04. Володимир Дрозд. "Білий кінь Шептало" - оповідання про роздвоєність внутрішнього стану людини. Прочитати оповідання (с. 177-187), дати відповіді на питання на с. 186 (усно). 
Виписати з оповідання у робочий зошит 7-10 фраз, які навчають бути особистістю. 

16.04. Перегляньте скрайбінг до твору В.Дрозда "Алегоря, символічні образи в оповіданні "Білий кінь Шептало"". Дайте власну відповідь на прикінцеве питання-висновок у формі есе або іншого жанру (0,5 - 1 сторінка).

                               9 клас
14.04.П. Куліш - письменник, літ. критик, перекладач "українець у Європі, європеєць в Україні". "Чорна рада" - перший україномовний історичний роман. 
Зробити хронологічну таблицю "Життя і творчість П.Куліша". Історична довідка про Я.Сомка, І.Брюховецького. Читати роман, робити записи в читацький щоденник. Переглянути відеоматеріали:
-  "П.Куліш"коротко законспектувати. 

Аудіокнига "Чорна рада"


15.04. Динамічний сюжет роману. Історична основа. Життя та пригоди головних героїв на тлі соціально-історичних подій. Читати роман, робити записи в читацький щоденник. 

17.04. Дочитати роман. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником (короткий конспект). Виконати тестові завдання "П.Куліш. "Чорна рада".

11 клас
Повторення - підготовка до ЗНО

Переглянути відео, повторити сюжет історичного роману П.Куліша "Чорна рада. 

 "П. Куліш. Онлайн-курс з підготовки до ЗНО "Лайфхаки з української літератури"

Виконати тестові завдання "П.Куліш. "Чорна рада".



15.04. Література постмодернізму й постпостмодернізму. Поезія. І.Римарук. В.Герасим`юк, Ю.Андрухович. Опрацювати матеріал підручника на с. 222-230. Зробити короткий конспект у зошиті. Знайдіть в мережі Інтернет та прослухайте кілька пісень українських музикантів на вірші Ю.Андруховича та Ю.Іздрика. 

16.04-17.04Література постмодернізму й постпостмодернізму. Поезія. Марія Матіос. Сергій Жадан. Опрацювати матеріал підручника на с. 232 - 240. Зробити короткий конспект у зошиті.










Перегляньте презентації , які вас зацікавлять, за цим посиланням


Відеоуроки: 

 Тисніть тут і шукайте свій клас і предмети. 



6 умных кошек от которых смеялся весь интернет | Милые котики ...Спеціально для Вас «Всеосвіта» підготувала ЗНО-тренажер, і тепер здати ЗНО на відмінно стало ще легше (буде корисно і цікаво для всіх школярів!)

Українська література 

(виконати до 03.04.2020)
11 клас
Прочитати роман-баладу В.Шевчука "Дім на горі" (скорочений варіант), визначити особливості жанру, сюжету.
Опрацювати с.211-212, дати письмові відповіді на питання 1-9 (с.212)

Читати оповідання Ервіна Умерова "Самотність"
Зробити літературний паспорт твору (письмово)
Опрацювати с.213-2114

Підготовка до ЗНО: прочитати історичну повість І.Франка "Захар Беркут", зробити записи в читацький щоденник (за традиційним зразком, який у вас є, голвне - описи героїв, життя громади і її ватажка, головна думка твору)     Виконайте тести за посиланням    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=659322

9 клас

Написати твір-роздум до 3 сторінок, епіграфом до якого буде  один із афоризмів Т.Шевченка (на вибір). Наприклад:
                              "Якби ви вчились так, як треба,
                             То й мудрость би була своя" («І мертвим, і живим...» 1845 р.).
Не забувайте при написанні твору про дотримання правил академічної доброчесності!

Спробуйте створити власний кросворд за творчістю Т.Шевченка. Скористайтесь генератором кросвордів.
8 клас

Дочитати повість Н.Бічуї "Шпага Славка Беркути". Зробити літературний паспорт твору  (зразок на форзаці!)

Прочитати оповідання О.Довженка "Ніч перед боєм" (с.135 - 140). Сформулюйте й запишіть два проблемні питання за змістом твору для обговорення
 Виконайте підсумкові тестові завдання Тести

Спробуйте створити власний кросворд за творчістю О.Довженка або за твором Н.Бічуї. Скористайтесь генератором кросвордів.

7 клас

Дочитати повість С.Процюка "Аргонавти"

У формі есе або іншого жанру висловити свої враження від прочитаної повісті "Аргонавти" (показати розуміння проблематики твору, символічність назви, висловити власні міркування про дружбу й перше кохання).

Античний міф про аргонавтів

Створіть власний кросворд за змістом твору. Скористайтесь генератором кросвордів.

За бажанням завдання на повторення. Тест за змістом повісті І.Франка "Захар Беркут""
6 клас
Читати й уміти переказувати епізоди повісті Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки" (с. 172 - 184)
Виконати завдання 1-10 на с. 184-185 (усно) 
Написати твір-роздум на тему "Допитливість - шлях до відкриттів"(1 сторінка)
Виконати тестові завдання за змістом твору. Тести

Створіть власний кросворд за змістом твору. Скористайтесь генератором кросвордів.



                                      Українська мова

11 клас


Робота з текстом публіцистичного стилю у форматі ЗНО (текст №1-4)

Повторити розділи "Морфеміка", "Словотвір", "Морфологія" , параграфи 47,48
Виконати вправи 363, 366, 368, 371, 372

9 клас
Опрацювати  параграф 49, виконати вправи 443, 445, 446

Опрацювати  параграф 50, виконати вправи 452, 454


8 клас
Взяти інтерв`ю у найближчих членів родини на тему "Яка праця є кориснішою й цікавішою: фізична чи інтелектуальна? ", або "Історія мого роду ". Записати його у формі діалогу, ввівши відокремлені означення, вставні слова, звертання.

Виконати завдання з розвитку мовлення. Прочитайте текст вправи 260. Виконайте завдання до вправи, стисло перекажіть текст (письмово)

7 клас


Опрацювати параграф 35 с.209-214.
 Виконати вправи 455, 459, 460, 468, 478, 480, 481
Експрес-уроки від О.Авраменка "Уживання прийменників у, на; по, з..."

 Виконайте тестові завдання за темою "Прийменник"

6 клас

Опрацювати матеріал підручника параграф 38 с. 199,200. Виконати вправи 455,456, 457, 461

Скласти й записати діалог-обговорення або діалог-розпитування на тему "Як уберегтися від коронавірусу", використовуючи відмінкові форми числівників (10-12 реплік)

Переглянути експрес-урок  від О.Авраменка "Числівники на позначення часу" (повторення)


Бажаю успіхів !!!!
Какие породы кошек самые умные
Дистанційне навчання 
з української мови й літератури

(16.03.2020 - 20.03.2020)

(письмові відповіді надсилайте за адресою sveta.polishchuk.1976@ukr.net, або по Viber)  мій т. 050-946-69-34


Українська література
11 клас

Повторити творчість шістдесятників (укл.літ 11клас) Зробити тезовий конспект та скласти 12 тестових завдань (з відповідями) за матеріалом відеоуроку.

Опрацювати матеріал підручника с.205-206. Усно дати відповіді на питання 1-8. 

Написати вільне есе на тему "Бережіть собори душ своїх" (за романом О.Гончара "Собор")

Короткі відомості про Павла Загребельного (конспект с.208). Читати роман "Роксолана" (скорочено).
Ознайомитися зі змістом презентації "Роксолана" (обов`язково).

9 клас 

Вивчити напам`ять фрагменти творів Т.Шевченка (для тих, хто не здав!)
Повторити біографічні відомості про Т.Шевченка періоду заслання (хронологічна таблиця письмово!)
Дібрати цитатний матеріал "Визначні діячі світової культури про Т.Шевченка" (не менше 7 цитат)
Створити презентацію або написати реферат на тему "Вірші Т.Шевченка в музиці, живописі" 
Переглянути відеоматеріали за посиланням.


8 клас
Дочитати повість "Шпага Славка Беркути" (Н. Бічуя) (с.142 - 175)

Дати короткі письмові відповіді на питання №4-10 (с. 165, 176)

Заповнити узагальнювальну таблицю (завд. №11 с. 176)

Написати відгук про прочитану повість (до 1 сторінки)

7 клас
Повторіть відомості про творчість В.Симоненка. Виконайте тестові завдання. Здійсніть самоперевірку.

Вивчити за бибором учня один вірш В.Симоненка напам`ять (обов`язково!)

Читати і вміти переказувати повість С.Процюка "Аргонавти". Аудіокнига С.Процюк "Аргонавти". Читати повість "Аргонавти" (с.1 - 4)


6 клас

Переглянути фільм за повістю В.Нестайка"Тореадори з Васюківки" (повторення)

Опрацювати статтю підручника на с. 157 (прочитати  про Я.Стельмаха)

Знайти цікавий матеріал і приготувати повідомлення на тему "Ви не повірите!!!" (про незвичайних і загадкових тварин нашої планети)

Читати й уміти переказувати епізоди повісті Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки" (с. 157 - 172)

Бажаю успіхів у самостійному здобутті освіти!



Українська мова

11 клас

Опрацювати матеріал   з розділу  "Фонетика" тести (10 типових тестів на ЗНО, як їх правильно виконати)

Виконати вправи за посиланням на повторення офограм
Повторити відомості з розділів "Лексикологія", "Фразеологія" Виконати онлайнтест з лексикології


Виконати вправи 327, 330, 342 (письмово)

9 клас
Працюємо за підручником Українська мова для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології : підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів /С. О. Караман, О. М. Горошкіна, О. В. Караман, Л. О. Попова. — Харків : Вид-во «Ранок», 2017

Вивчити теоретичний матеріал параграфів 42,43

Виконати вправи 388 (усно), 390 (письм.), 392 (письм. - підготовка до контр. твору-роздуму), 395 (усно), 396 або 398 (на вибір)

8 клас
Опрацювати параграф 34, вивчити правила на с. 224, 225, 228, 229. 

Виконати вправи письмово 398, 401, 405, 406.

Виконайте тестові завдання, здійснітьсамоперевірку.

7 клас
Повторити відомості параграфів 31-34.

Виконати вправи 449, 453 (письмово)



6 клас 
Повторити параграф 37 (с. 184-185)

Вивчити параграф 37 (с. 186-188) 
Виконати вправи 427, 428

опрацювати параграф 38 (с. 189, 191) - відмінювання кількісних числівників
Виконати вправи 431, 434 (письмово)
Провідміняти числівники 67 та 94 (у зошиті письмово, вказуючи паралельні відмінкові форми)

Переглянути експрес-урок "Відмінювання числівників"


















Комментариев нет:

Отправить комментарий